

(English: PDF or JPG, Spanish: PDF or JPG, or Mandarin: PDF or JPG) – 6 p.m.ĭownload this flyer to share with your community. To learn more and to apply for assistance, visit or call 1-85, Monday – Friday, 8 a.m. The State of Texas is offering financial assistance with water bills to qualified, low-income homeowners and renters. Si un cliente recibe una de estas llamadas o mensajes de texto fraudulentos y está preocupado por el estado de su cuenta, debe llamar a Servicio al Cliente de DWU al 21 para hablar con nuestro personal o utilice el sistema automatizado para revisar su cuenta.Ĭustomer Notice: Financial Assistance for Water Bills AvailableĬustomers can apply for funds to pay their water bills through Texas Utility Help.

Los avisos de desconexión sólo se envían por correo postal. El Servicio de Agua de Dallas no llama ni envía mensajes de texto a los clientes antes de las desconexiones del servicio. Los clientes no deben dar ninguna información en respuesta a estas comunicaciones. Estas son llamadas y mensajes de texto fraudulentos que no provienen de la Ciudad de Dallas ni del Servicio de Agua de Dallas.

El número de teléfono registrado en el identificador de llamadas es 21. Por favor, tenga en cuenta que los clientes están recibiendo de nuevo llamadas y mensajes de texto fraudulentos indicando que su cuenta de servicios de agua está siendo desconectada. If a customer receives one of these scam calls or text messages and is concerned about their account's status, they should call DWU Customer Service at 21 to speak to our staff or to use the automated voice system to review their account.Īlerta al cliente: Llamadas y mensajes de texto fraudulentas d desconexión a clientes de DWU Disconnection notices are only sent by postal mail. Dallas Water Utilities does not call or text customers before service disconnections. Customers should not give any information in response to these communications. These *scam calls and text messages* are not coming from the City of Dallas or Dallas Water Utilities. The caller/sender may appear on caller ID as 21. Please be advised that customers are again receiving scam calls and text messages indicating that their water utility account is being disconnected.
